czwartek, 3 lipca 2014

Plony czerwcowe- część pierwsza

Ojojoj! Ależ mnie tu długo nie było! Dziękuję za wszystkie przejawy troski i zainteresowania, które przez ten czas otrzymałam wszelkimi drogami od Was, zaniepokojonych moim milczeniem. Za mną bardzo intensywne tygodnie. Bardzo pracowite- doświadczyłam wręcz swoistej klęski urodzaju i nie mogąc zrobić wszystkiego, co bym chciała, postanowiłam odłożyć publikowanie efektów pracy na jakieś spokojniejsze "później".  Tylko, że ono jakoś niespecjalnie chce nadejść ;)


Od soboty będę się re-kreować fizycznie, psychicznie i duchowo, chciałabym zatem przedtem zostawić tu małą zapowiedź tego, czym będę się sukcesywnie dzielić po powrocie. Taki krótki przegląd plonów z Makowego Pola z ostatnich dwóch tygodni :)
Dziś kilka zdjęć prac, które powstały na indywidualne zamówienia. Jutro postaram się pokazać migawki warsztatowe, mam nadzieję, że mi się to uda w ferworze pakowania :)


Na Makowym Polu wyrosło w czerwcu parę albumów i notesów:



Kilka dużych, rozkładanych kartek:


Troszkę kartek mniejszych:


I czekoladkowe dziękczynne pudełeczka:


Co chcielibyście zobaczyć dokładniej w pierwszej kolejności? :)

Pozdrawiam i do zobaczenia jutro!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)