piątek, 5 grudnia 2014

Zaproszenia na Chrzest Idy

Takie po części zaproszenia, a po części kartki z podziękowaniem za obecność z nami w dniu Chrztu Idy (dla tych, którym nie udało się nam wręczyć zaproszeń przed uroczystością) przygotowałam pewnego ciepłego jesiennego dnia:


Zupełnie nie jesienne, choć może troszkę nasuwające skojarzenia z nocnymi przymrozkami, ale raczej wczesno-wiosennymi. 


Kartki-zaproszenia powstały z miętowego papieru z kolekcji "Silva rerum" i różowego, obsypanego wiśniowymi kwiatami "Forget me not". Wyjątkowo lekką ręką przyklejałam tym razem te wszystkie kwiatki, a to dlatego, że nie ja je wycinałam :)  Anetko :*


Mam nadzieję pojawić się wkrótce z postem o książkach, więc do napisania niebawem :)
Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)