piątek, 26 lutego 2016

Dobre Słowo i nowe miejsca :)

Im coś ma dla mnie większą wartość, im więcej dla mnie znaczy, tym trudniej mi to wyrazić, ubrać w formy. Długo szukałam wyrazu dla szczególnie ważnych dla mnie treści związanych z tym, w co wierzę, za czym w życiu idę. Chciałam stworzyć w mojej twórczości przestrzeń, by Dobre Słowo- moje Słowo Życia odpowiednio wybrzmiało. 
Ta forma- pełnych moich szczęśliwych kolorów akwarelowych obrazków z biblijnym tekstem w ramie z passe partout - przyszła do mnie wtedy, gdy trochę już zrezygnowana, przestałam szukać. 
Wypuszczam od pewnego czasu te akwarelowe obrazki wśród Przyjaciół, okazuje się, że wiele osób też szukało "czegoś takiego". 

Zaczęło się od tej pracy- prezentu dla mojego Męża:


Potem było zamówienie na Psalm 23... z motywem ciężarówki :) Do powieszenia w komisie samochodowym ;)


I tak powstawały kolejne... Z cytatem o naszych imionach zapisanych w niebie:


O cytatem z Księgi Jozuego:


I drugi o imionach, ale bez imion jeszcze- czeka na Kogoś, kto zechce imiona swojej rodziny w nim zapisać:


Te dwa ostatnie można nabyć w sklepiku Makowe Pole na DaWandzie, który niedawno otworzyłam. Znajdziecie tam też makowe papiery do scrapbookingu dostępne na sztuki- wiele osób czekało na taką możliwość, mam nadzieję, że się ucieszą :) 

Mam dziś też dla Was zaproszenie w inne moje miejsce w sieci: pod adresem www.makowepole.eu znajdziecie teraz nową stronę Makowego Pola z portfolio i wieloma informacjami.
Strona kosztowała mnie i mojego Męża trochę czasu i pracy, stoczyłam zaciekłą walkę ze swoim perfekcjonizmem, ale wiem, że strona zbierająca różne moje działania i prace w jednym miejscu była potrzebna zarówno mnie, jak i osobom zainteresowanym tym, co robię i cieszę się, że w końcu jest. 
Jeszcze nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik, możliwe, że w najbliższych tygodniach wciąż będą się tam pojawiać różne nowe treści (albo znikać), niemniej jednak gorąco Was zapraszam na Makowe Pole w nowej odsłonie :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie!

4 komentarze:

  1. Pięknie znajdujesz obraz dla słowa. Obrazek z Waszymi imionami zapisanymi w niebie jest wspaniały :) i ta ciężarówka ;)
    Trzymam kciuki za wszystkie nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakaś ty zdolna Agnieszko, piękne obrazki, z przesłaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te obrazki :) i przekaz i forma <3 a ten z imionami - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli "coś" się ma w sercu Bożego- Duch święty pomoże znaleźć drogę przez którą to "coś" może się wylać :) - I tak zrobił w twoim przypadku. To co zrobiłaś jest Bożym błogosławieństwem dla ludzi którzy otrzymują tak cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)